Faiq Yusifov küç 31A
Bilbord reklamının üstünlükləri və çatışmazlıqları
Group 229

 Bilbord reklamının üstünlükləri və çatışmazlıqları

Bilbordlar maksimum sayda potensial məhsul və əmlak, habelə xidmət alıcılarının diqqətini cəlb etmək imkanıdır. Üzərindəki informasiyanın uzaq məsafədən göründüyü meqabordlar miqyaslı ideyaların irəliləməsi və hədəf auditoriyanın əhatə edilməsinin ən yaxşı həllərindən sayılır.

Böyük ölçülü daşıyıcılar üzərində reklam yerləşdirməyin bir sıra müsbət və mənfi cəhətləri, başqa sözlə desək, üstünlükləri və çatışmazlıqları var. Effektiv bilbord reklamı üçün hər şeydən əvvəl aşağıdakılar vacibdir:

Bazar seqmenti rəqib mövqelərinin dərin tədqiq olunması;

Reklam olunan məhsulun istifadəçilərinin alıcılıq qabiliyyətinin öyrənilməsi;

• Reklamın yerləşdirilməsinə qədər və yerləşdirildikdən sonra satışların müqayisəsi.

Ekspertlərin dəyərləndirməsinə görə, məhz bilbordlar insan psixikasına hər şeydən az təsir edir. Onlar bannerlərdən və daşına bilən reklam qurğularından fərqli olaraq, görüntünü örtmür və ictimai yerlərdə hərəkətə mane olmur.

 

Bilbordun üstünlükləri

 

Reklam yerləşdirmək üçün bilbordların istifadəsi istehlakçı qavrayışına effektli təsir göstərmək imkanıdır.Standart ölçülü bilbord üzərindəki informasiya ilə bir neçə saniyə ərzində tanış olmaq olar. 

 

Bu, reklam şitlərinin istifadəsinin xeyrinə olan əlavə bir səbəbdir, çünki alıcı sərbəst seçim etdiyini düşünür.Böyük lövhələr üzərindəki şəkillər müxtəlif qrupdan olan insanların diqqətini asanlıqla cəlb edir və şirkətin reklamını nəzərə çarpan etməyə imkan verir. Məhsul satan sahibkarlar üçün konstruksiyaları bilavasitə ticarət obyektinə yaxın yerləşdirmək imkanı üstünlük hesab olunur.

 

 

Bilbordun çatışmazlıqları

 

  Böyük ölçülü daşıyıcılardan istifadənin mənfi cəhətləri arasında qeyd etmək lazımdır:

 

• Reklam lövhələrinin yüksək icarə qiyməti. Marketoloqların fikrinə görə, reklamın işləməsi üçün o, bir aydan az olmayaraq göz önündə olmalıdır. Şitlərin minimum kirayə müddəti məhz bu cür olur.

• Xidmət müddətinin uzunömürlü olmaması. Reklam lövhələrinə yapışdırılan tipoqrafiya məhsulları günəş işığının, yağıntıların və küləyin təsirinə məruz qalır. Faydalı istifadə vaxtını uzatmaq üçün informasiyanı xüsusi bir kağıza, bəzən isə vinil kətan üzərinə çəkirlər ki, bu da reklamı bahalı edir. Reklam monitorlarında bu çatışmazlıq mövcud deyil.

• Yer seçimi zərurəti. Reklam şitləri böyük məsafədən görünməlidir. Evlərin yaxınlığı və informasiyanın qavranılması üçün maneələrin olması faydasız sərmayə yatırımına səbəb ola bilər.

 

Bilbord istifadəsinin effektliliyinə təsir göstərən çatışmazlıqlardan biri də qavrama uyğunsuzluğudur. Maket seçərkən, məhsulun gələcək görünüşünü həmişə tam olaraq dəyərləndirmək olmur, ələlxüsus da, əgər reklam şiti klassik ölçüləri aşarsa.

 

 

 Billboard effektivliyini necə artırmaq olar? 

Böyük ölçülü daşıyıcılar üzərində yerləşdirilmiş reklam istifadəsinin təsirliliyini o zaman yüksəltmək olar ki, maketin hazırlanmasına və potensial məhsul istehlakçıları tərəfindən asanlıqla qavranılacaq informasiyanın olduğu optimal yer seçiminə düzgün yanaşılsın.

Reklam qurğusundan maksimum nəticə əldə etmək üçün konstruksiyanın doğru yerdə yerləşdirilməsinə diqqət yetirilməlidir. Sıx məskunlaşmış rayonda lövhə icarəsi daha az təsirli ola bilər, nəinki nəqliyyat və ya piyadaların yüksək axın etdiyi yaxşı görünən bir sahədə yerləşdirilmiş reklam.

Reklamın uzun müddət rəngarəng qalması və diqqət cəlb etməsi üçün çap plakatlarının keyfiyyətində qənaət etmək, həmçinin işıqlandırma ilə təchiz edilmiş əraziləri istifadə etmək lazım deyil. Məhsul və ya xidmət əldə etməkdə maraqlı olan auditoriyanı cəlb etmək üçün reklamı fərqli istiqamətlərdə olan bir neçə lövhədə yerləşdirmək lazımdır.

Effektiv bilbord reklamı sifariş etmək üçün rəqəmsal reklam sferasında illərin təcrübəsinə malik olan və öz rəqiblərini həmişə kölgədə qoyan Focus Performance Marketing Agency-ə müraciət edə bilərsiniz.