Yeni başlayan SMM-çilərin nəzərə almadığı və klinika rəhbərlərinin haqqında unutduğu başlıca məsələ sosial şəbəkələrin bütün dünya üçün açıq əlçatan kanal olmasıdır. Buna görə də insanlar öz xəstəlikləri, xarici görünüşlərindəki çatışmazlıqlar, intim xarakterli problemlər haqqında söz açmaqdan çəkinirlər.
Əgər klinika elit status nümayiş etdirirsə, şərhlərdə imkanlı şəxslərdən suallar gözləmək də təəccüblüdür. Hər kəs sosial şəbəkələrin funksiyalarını bilir – dostlar öz dostlarının şərhlərini digər toplumun postunun altında görə və ya bu postu tövsiyə ediləndə ala bilərlər.
Özləri sosial şəbəkə işlədən bəzi klinikaların nəzərə almadığı ikinci məsələ reklam kabinetlərində moderasiya keçirilməsidir. Kosmetoloqlar, plastik cərrahiyyə klinikaları “Əvvəl-sonra” kontentindən sui-istifadə edirlər və reklam buraxılışında Facebook-da reklam akkauntlarının bloklanmasına qədər gətirib çıxaran böyük çətinliklərlə qarşılaşırlar.
Hətta ən iri klinikaların marketoloqları belə digitalda kompleksli irəliləmə strategiyası tərtib etməyi və sosial şəbəkələrdəki işi oraya düzgün birləşdirməyi bacarmırlar. Təcrübə göstərir ki, tibb o sferalardan biridir ki, yanlış qurulmuş KPI üzündən əlavə məsrəfə əl atılır. Əvvəlcə klinika səhifələri üçün düzgün effektivlik göstəriciləri araşdırılmalıdır.
Bütün bu qarmaqarışıqlıq o demək deyil ki, klinikalar üçün sosial şəbəkələr işləmir. Sadəcə onlar digər xidmət sahələri, ticari bizneslərdən fərqli olaraq, bir qədər başqa strategiya tələb edir. Strategiya tərtib edərkən marketoloqlar nəyi nəzərə almalıdırlar?
Həkimin şəxsi brendi
Sosial şəbəkə işlədib-işlətməmək hər bir tibb mərkəzi əməkdaşının şəxsi işidir. Ancaq hərdən hər şey dəyişir və “Bütün həkimlər şəxsi səhifə işlətməlidir” kimi ideya meydana gəlir. Bunun həm müsbət, həm də mənfi cəhətləri var.
Mənfi cəhətlərdən başlayaq:
• Həkimin Instagram ab-havasından baş çıxartmaq, izləyici cəlb etmək, onlarla storilərdə oynamaq kimi arzularının olmaması və s. Blogerlik çox ağır olmasa da, yenə də daimi, həm də durğunluğu sevməyən əməkdir.
• Tutaq ki, öz akkauntu ilə məşğul olmaq həkimin xoşuna gəlir. Rəhbərlik iş birliyi nümayiş etdirərək, büdcə ayırır, bir müddət sonra isə həkim özünün minlərlə izləyicisi ilə birgə başqa klinikaya gedir. Onunla birgə həkimin sosial şəbəkədə əlavə yaxın münasibətlər qurduğu pasiyentlərinin böyük faizi, bir də həkimin yanına getmək üçün “hazırlaşanların” bir hissəsi gedir.
Müsbət cəhətlər:
• Həkim akkauntuna güvən daha yüksəkdir. Hamı anlayır ki, akkauntu SMM-çi yox, həkim işlədir. Həkimin şəxsisinə müraciətlər daha çoxdur.
Onun verdiyi informasiya təcrübəsindəndir, rerayt məqalələrdən deyil. Onun ixtisas sahəsi aydındır, şəxsiyyəti açıqdır. Pasiyent hansısa bir fotoya deyil, artıq yetərincə yaxşı tanıdığı həqiqi insanın qəbuluna yazılır. Bu pasiyent uzunmüddətli münasibətlər üçündür.
• Şəxsi akkaunta izləyici xeyli ucuz başa gəlir. Bu, əlbəttə, aksiomа deyil, amma əksər tibbi istiqamətlərdə bu belədir, bir neçə dəfə fərqə qədər çatır;
• Əgər şəxsi akkauntu klinikanın rəhbəri, baş həkim, yəni görünən gələcəkdə işdən çıxmağa hazırlaşmayan biri işlədirsə, fayda şübhəsizdir.
Lokal ixtisaslaşmış klinika
Bir çox lokal klinikanın buraxdığı əsas səhv uzaqlığı nəzərə almamaqdır. Məsələn, şəhərin cənubunda olan stomatoloji klinika yaxşı həkimlərə malikdir. Rəhbər marketoloqa deyir: “Bizə bütün şəhərdən, hətta vilayətdən belə müraciət edirlər!”
Çoxprofilli klinika – çox istiqamətdə pasiyentlər qəbul edən, lakin şəbəkə olmayan, bütövlükdə strategiya seçiminə görə əvvəlki tiplə oxşar olan klinikadır. Fərq daha geniş auditoriyada və komyuniti qurulmasındakı mürəkkəbliklərdədir.
Çox nadir layihə növüdür. Adətən tematik səhifə şəklində reallaşaraq xəstələrə onların xəstəliyi, müalicə metodları barədə aktual biliklər verir, alyans klinikalarının imkanlarından, yaxşı həkimlərdən danışır.