Bilboard və ümumilikdə ənənəvi reklam yavaş-yavaş sıradan çıxsa da, bu o demək deyil ki, o tamamilə məhv olmuşdur. Əksinə, sahibkarlar çöl reklamlarına öncəkindən artıq pul xərcləyirlər. Reklam şitləri industriyasını anlamaq üçün onların necə unikal və təkrarsız bir reklam mühiti yaratdığını başa düşmək vacibdir.
Bilboard – açıq havada qarşılaşdığımız ən böyük reklam şitidir. Bu elanlar sözləri və təsvirləri birləşdirmə tendensiyasına malikdir. Sözlər və təsvirlər reklam sahibi arsenalında ən güclü alətlərdən biridir və onları birləşdirərək, cəlbedici və təsirburaxan elanlar yaratmaq mümkündür.
Bilboard böyük ölçüsü, viziual elementlərin və sözlərin birləşməsi ilə seçilir. Bu cür reklam şitləri geniş auditoriya cəlb etmək üçün olduqca vacibdir. Vizual effektlər və sözlər təbii olaraq nəsə başqa, unikal bir şeyə gətirib çıxarır. Əgər bu keyfiyyətlər avtomagistrallarda və digər yollarda reklam şitlərinin yerləşdirilməsi və avtomobilin əsas hərəkət vasitəsi olaraq qalması faktı ilə birləşdirilərsə, böyük sayda insanı asanlıqla əhatə edəcək biləcək bir reklam mühiti əldə etmək olar. Focus Performance Marketing Agency bu sferada illərin təcrübəsinə malikdir.