Mobil marketinq (ingiliscə mobile marketing) – mobil qurğuların yardımı ilə məhsulları və ya xidmətləri irəlilətmək üsuludur. Bu strategiyanın üstünlüyü vaxtı və potensial müştəri yerləşməsini nəzərə almaqla kontentin fərdiləşməsindədir.
Mobil marketinq artıq günümüzün tələblərindən birinə çevrilib. İstifadəçilər öz vaxtlarının 89%-ni mobil tətbiqlərdə keçirirlər ki, bu da mobil qurğuları aparıcı kommunikasiya vasitəsi edir.
Mobil qurğularda kontentin ümumi görkəmi və həcmi onların kiçik ölçüsü ilə əlaqədar sadələşdirilmişdir. Bu qurğular kompüterlərdən kiçik və yüngül olduğu üçün istifadəçilər olduqları yerdəcə alış-veriş edə bilirlər. Smartfonlar alış-veriş etmək vaxtını 20%-dək tezləşdirir. 50% mobil qurğu istifadəçisi elə öz smartfonlarından ani alış-verişlər etməyə üstünlük verir. 91% telefon istifadəçisi uyğun elanlara baxdıqdan sonra müəyyən məhsulları əldə etməyi planlaşdırır, yaxud alırlar. 40% onlayn-tranzaksiyalar mobil qurğularda həyata keçirilir.
Mobil marketinqin aşağıdakı növləri vardır:
- Mobil tətbiqlər
- Oyundaxili reklam
- QR-kodlar
- Mobil banner reklamı
- Bluetooth marketinq
- Səsli marketinq
- SMS marketinq
NECƏ İSTİFADƏ OLUNMALI?
Mobil marketinqdən istifadə bu şəkildə həyata keçirilir:
HƏDƏF AUDİTORİYANIN TƏDQİQ EDİLMƏSİ
Hər şeydən öncə faydalı informasiya toplamaq üçün istifadəçilərin demoqrafik məlumatlarının dəqiq tədqiqatı aparılır. Onların nəyi xoşladığını öyrənilur, daxil olduqları saytlar, istifadə etdikləri tətbiqlər və s. müəyyənləşdirilir. Alınmış məlumatlar effektiv reklam qurmağa kömək edir.
SOSİAL ŞƏBƏKƏ İMKANLARINDAN İSTİFADƏ
Yaxşı düşünülmüş reklam kampaniyası böyük sayda sosial şəbəkə istifadəçisi cəlb edərək, internetdə effektiv şəkildə brend irəlilətməyə qadirdir.
MƏQSƏDLƏRİN MÜƏYYƏN EDİLMƏSİ
Nəticələri ölçüb, konkret mobil marketing strategiyası inkişafını yalnız o halda dəyərləndirmək mümkündür ki, kampaniyanın məqsədləri öncədən müəyyən edilmiş olsun.
REKLAM KAMPANİYALARININ MOBİL QURĞULARINA UYĞUNLAŞDIRILMASI
Məqsəd mobil qurğuların yardımı ilə brendi irəlilətməkdirsə, mobil istifadəyə uyğun kontent, tətbiqlər və ya veb-saytlar yaratmaq gərəkdir.
GEO-AYARLAR
İmtina göstəricisi azaltmağın daha effektiv üsullarından biri relevant hədəf auditoriya elanlarının nümayişidir. Google Trends, GPS kimi alətlərdən, potensial müştərinin demoqrafiyasına uyğun reklam göndərmək üçün Local Inventory Ads kimi tətbiqlərdən istifadə edilə bilər.
UNİKAL MOBİL QURĞU İMKANLARININ ARAŞDIRILMASI
Mobil telefonun müxtəlif funksiyalarından yararlanıb, manipulyasiya edilməsi mümkün olan elanlar yaradılır. İstifadəçilərə rahat və maraqlı birgə iş imkanları təqdim edilir. Məsələn, dayandırılması mümkün olmayan videoelanlar əvəzinə dayandırılması, təkrar çevrilməsi, göndərilməsi və s. mümkün olan reklamlar yerləşdirilir. Beləcə, müştərilər məhsul barəsində daha aydın təsəvvür əldə edirlər.
STİMUL TƏKLİFİ
Potensial müştəriləri birgə çalışmağa vadar edən hər hansı hədiyyələr və ya təkliflər təqdim edilə bilər.