Email-marketinq – yalnız abunəçilərin icazəsi ilə göndərilən elektron məktubların yardımı ilə şirkət məhsullarının sistemli irəliləməsidir. Email-marketoloq abunəçi bazası toplayır, göndərişlər hazırlayıb göndərir və onların effektivliyinə nəzarət edir.
Email-marketingin əsas məqsədləri aşağıdakılardır:
- Brendin tanınmasının artırılması;
- Satışların böyüdülməsi;
- Etimad yaradılması ;
- Trafik yüksəlişi;
- Alış siklinin ixtisarı;
- Rutin vəzifələrin avtomatlaşdırılması.
Yaxşı düşünülmüş email-marketing strategiyası çoxlu müxtəlif uzun və qısa müddətli məqsədlərə çatmağa imkan verir. Onlar arasında ən populyar olanlara baxın.
BRENDİN TANIDILMASININ ARTIRILMASI
Email-göndəriş müştərilərə brendinizi xatırlatmaq üçün əla imkandır. Daxili olanlar içərisində onlar nə qədər tez-tez sizin şirkətin göndərişlərini görsələr, məhsul axtarışı zamanı məhz sizin məhsulu seçəcəkləri ehtimalı da o qədər yüksəkdir. Yadda saxlayın, promo-kampaniyalar öz-özünə sizinçün müştəri şüurunda doğru brend obrazı yaratmağa kömək etməyəcək, ona görə də reklam məktublarını maarifləndirici kontentlə birləşdirin.
SATIŞLARIN BÖYÜDÜLMƏSİ
ETİMAD YARADILMASI
TRAFİK YÜKSƏLİŞİ
Bu məqsədə çatmaq üçün böyük qüvvə tələb edilmir. Hər bir məktubda saytın müəyyən səhifələrinə linklər var, buna görə də, əgər cəlbedici mövzu və relevant təklif yaratmağa nail olsanız, müştərilər keçidlərə görə gələcəklər. Beləliklə, siz ya populyar səhifələrə girişi artıra, ya da hələ ki, az trafiklə gələnləri irəlilədə bilərsiniz.
ALIŞ SİKLİNİN İXTİSARI
RUTİN VƏZİFƏLƏRİN AVTOMATLAŞDIRILMASI
Email-marketinqin sizə niyə lazım olduğunu başa düşmək olduqca vacibdir. Amma məsələnin qoyuluşu bununla bitmir. Nəzərdə saxlayın ki, hər bir məqsəd olmalıdır:
- Dəqiq – hədəf auditoriya və kampaniyanın xeyirlərini müəyyənləşdirin.
- Nail olunan – büdcəni hesablayın, resursları və bacarıqları nəzərə alın.
- Vaxt məhdudiyyətli – hər bir məqsədin qazanılma müddətinin olduğuna əmin olun.
- Ölçülü – kampaniyanın müvəffəqiyyətinin izlənilməsi üçün KPl göstərin.