Faiq Yusifov küç 31A
E-mail Marketinq
Email 1
E-MAİL MARKETİNQ NƏDİR?

Email-marketinq – yalnız abunəçilərin icazəsi ilə göndərilən elektron məktubların yardımı ilə şirkət məhsullarının sistemli irəliləməsidir. Email-marketoloq abunəçi bazası toplayır, göndərişlər hazırlayıb göndərir və onların effektivliyinə nəzarət edir.

E-MAİL MARKETİNQİN MƏQSƏDLƏRİ

Email-marketingin əsas məqsədləri aşağıdakılardır:

  • Brendin tanınmasının artırılması;
  • Satışların böyüdülməsi;
  • Etimad yaradılması ;
  • Trafik yüksəlişi;
  • Alış siklinin ixtisarı;
  • Rutin vəzifələrin avtomatlaşdırılması.

Yaxşı düşünülmüş email-marketing strategiyası çoxlu müxtəlif uzun və qısa müddətli məqsədlərə çatmağa imkan verir. Onlar arasında ən populyar olanlara baxın.

BRENDİN TANIDILMASININ ARTIRILMASI

Email-göndəriş müştərilərə brendinizi xatırlatmaq üçün əla imkandır. Daxili olanlar içərisində onlar nə qədər tez-tez sizin şirkətin göndərişlərini görsələr, məhsul axtarışı zamanı məhz sizin məhsulu seçəcəkləri ehtimalı da o qədər yüksəkdir. Yadda saxlayın, promo-kampaniyalar öz-özünə sizinçün müştəri şüurunda doğru brend obrazı yaratmağa kömək etməyəcək, ona görə də reklam məktublarını maarifləndirici kontentlə birləşdirin.

SATIŞLARIN BÖYÜDÜLMƏSİ
Yəqin ki, bu hər bir marketoloqun başlıca məqsədidir. Əgər brendiniz güvənilməyə layiqdirsə, onda müştəriləriniz email-göndərişlə alış-verişə uzun-uzadı qərar verməli olacaqlar. Siz abunəçiləri qarşıda gözlənilən alış- veriş, isti təkliflər barədə məlumatlandıra və onlara personal təkliflər təqdim edə bilərsiniz.
Email 2
Email 3
ETİMAD YARADILMASI
Bunu email-göndərişlər yardımı ilə etmək olar. Düzgün və səmimi olun – müştərilər bunu dəyərləndirirlər. Məktublara şərh və rəylər əlavə edin ki, sizin brendə güvənilməsi barədə abunəçilərin sübutları olsun. Siz həmçinin öz saytınızın səhifəsinə müştəri rəyləri olan link də təqdim edə bilərsiniz.
 
TRAFİK YÜKSƏLİŞİ

Bu məqsədə çatmaq üçün böyük qüvvə tələb edilmir. Hər bir məktubda saytın müəyyən səhifələrinə linklər var, buna görə də, əgər cəlbedici mövzu və relevant təklif yaratmağa nail olsanız, müştərilər keçidlərə görə gələcəklər. Beləliklə, siz ya populyar səhifələrə girişi artıra, ya da hələ ki, az trafiklə gələnləri irəlilədə bilərsiniz.

 

ALIŞ SİKLİNİN İXTİSARI
Əgər siz xidmətlər və mürəkkəb məhsullar satırsınızsa, sizin müştərilərə alış-veriş etmək qərarı vermək üçün xeyli zaman tələb olunur. Email-göndərişlər bu məsələnin tədricən həll olunmasına kömək edir. Siz rəhbərlik sirləri, faydalı çekvərəq və videoinstruksiyanı paylaşa bilərsiniz ki, müştərilərə məhsulunuzdan istifadənin üstünlüklərini aydın görməkdə kömək edəsiniz.
 
RUTİN VƏZİFƏLƏRİN AVTOMATLAŞDIRILMASI
Trigger və tranzaksiya göndərişləri sizə bu məsələnin öhdəsindın gəlməyə köməklik edər. Onların yardımı ilə siz müştərilərinizin hərəkətlərinə cavab olaraq,  avtomatik cavablar göndərə bilərsiniz. Bu göndərişlərə aiddir: registrasiya (qeydiyyat) məktub-təsdiqi, salamlama seriyaları, atılmış səbət haqda məktub, sifarişin təsdiqi, reaktivasiya məktubları. Beləliklə, siz xərcləri ixtsar edəcək və daha mühüm məsələlərə konsentrasiya ola biləcəksiniz.
E-MAİL MARKETİNqDə MƏQSƏDLƏR NECƏ QOYULMALIDIR?

Email-marketinqin sizə niyə lazım olduğunu başa düşmək olduqca vacibdir. Amma məsələnin qoyuluşu bununla bitmir. Nəzərdə saxlayın ki, hər bir məqsəd olmalıdır:

  • Dəqiq – hədəf auditoriya və kampaniyanın xeyirlərini müəyyənləşdirin. 
  • Nail olunan – büdcəni hesablayın, resursları və bacarıqları nəzərə alın.
  • Vaxt məhdudiyyətli – hər bir məqsədin qazanılma müddətinin olduğuna əmin olun.
  • Ölçülü – kampaniyanın müvəffəqiyyətinin izlənilməsi üçün KPl göstərin.
Email 4
Xidmətimizdən yararlanmaq üçün bizimlə əlaqə saxlayın