Promo məhsul – irəli çəkilən brendin, kafenin, restoranın, ticarət nöqtəsinin, otelin və s. müxtəlif loqotip daşıyıcılarıdır.
Onlar cürbəcür ola bilər, həm də BTL-reklamın onların tətbiqi ilə effektivliyi birbaşa daşıyıcı seçiminin nə qədər orijinal və tərtibatının kreativ olmasından asılıdır. Burada hıdəf auditoriyanın nəyə üstünlük verdiyindən çıxış etmək lazımdır. Məsələn, qadınlar üçün mal buraxan brendə alıcılara üzərində özlərinin loqotipi olan kosmetika çantaları hədiyyə etmək tövsiyə olunur ki, bu, rəfiqələrin, iş kolleqalarının diqqətini cəlb edər və şirkətin müsbət imicini formalaşdırar, çay satışı ilə məşğul olan firmaya isə suvenir fincanlara öz emblemini çəkməyi tövsiyə etmək olar.
Bundan başqa, promo məhsullara promo-formalar, gəlinciklər, vərəqələr və reklam xarakterli digər poliqrafik materiallar aiddir.
Promo məhsul çeşİdlərİ
flayerlər;
promo-dayaqlar;
istənilən tip, o cümlədən, qeyri-standart promo-geyimlər;
boyaboy gəlinciklər;
loqotipli qələmlər;
çətirlər;
suvenir dolçalar;
müxtəlif ölçü, dizayn və təyinatlı çantalar;
alışqanlar;
breloklar;
və reklam xarakterli loqotipli istənilən digər məhsullar.
Onlar hamısı keyfiyyətli materiallardan hazırlanmışdır, dəbli (stil) dizayna malikdir və onları hədiyyə olaraq almaq xoşdur. Belə suvenirlərdəki loqotiplər təkcə istifadəçilərin deyil, ətrafdakıların da yadında qalacaq, buna görə də şirkətiniz haqda çox sayda potensial müştəri xəbər tutacaqdır.