Veb-saytların yaradılmasını şərti olaraq 3 mərhələyə bölmək olar:
- Planlaşdırma;
- Dizayn;
- İşlənib-hazırlanma.
- İdeyanın yaradılması;
- Layihə strukturunun işlənib hazırlanması;
- Layihə maketinin işlənilməsi.
s.) toplanılmalıdır.
naviqasiya menyusunun formalaşacağı və layihə dizaynının qurulacağı uyğun sayt bölmələri nəzərdə tutulur. Bu mərhələdə mövzular və bölmələrə görə materialı klassifikasiya etmək olar.
başlamağa dəyər.
Layihədə əsas rəngi müəyyən etməyin üsullarından biri mood board tərtib etməkdir. Bunun üçün layihə mövzusu ilə bağlı bütün sinonimləri yazmaq, sonra
hər sinonimi axtarışda Google, ya da Yandex şəkillərinə görə yığmaq lazımdır. Tapılmış təsvirlər əsasında özünüzə onlarda ən çox rast gəlinən (hansı rəngdən çoxdursa) rəngi yazın. Tapılmış rənglər layihəmizin vizual qavrayışını təşkil edərək, istifadəçidə uyğun duyğular yaradacaqdır.
Çox vaxt əsas səhifə elementləri bunlar olur: məzmun (tərkibli) bloku (wrappee, container), loqotip, naviqasiya, kontent, futer (alt kolontitul), sərbəst
məkan (fəza) (mahiyyətcə sərbəst məkan – dizayn elementi deyil, amma o məfhumdur ki, onu səhifə maketi tərtib edərkən yadda saxlasaq, layihəmiz basırıq
(qarışıq, yüklənmiş, üst-üstə yığılmış) görünməyəcək.
Səhifədə konteynerin rolunu bilavasitə body və ya div elementi yerinə yetirə bilər. Məzmun blokunun eni rezin (fluid), yaxud fiksə edilmiş (fixed) ola bilər.
Layihəni digərləri arasında seçilən edən mətn və ya qrafik tərkib hissəsidir. Loqotip çox vaxt səhifənin yuxarı sol küncündə və ya ortasında (maketdən, ideyadan asılı olaraq) yerləşir.
Əsas naviqasiya panelində saytın əsas bölmələrinə olan göndərişlər olur. Naviqasiya paneli çox vaxt səhifənin yuxarı hissəsində (naviqasiya elementlərinin
şaqili və ya üfüqi yerləşməsindən asəlı olaraq) yerləşir.
Kontent – veb-səhifənin əsas tərkib hissəsidir. O, səhifə dizaynında başlıca rol oynayır, buna görə böyük məkan tutur, mətnlə yanaşı, qrafika ilə möhkəmləndirilir.
Bu element səhifənin aşağısında yerləşir və adətən, hüquq sahibi haqda məlumat, kontakt və hüquqi məlumatlar, əsas sayt bölmələrinə göndərişlər (çox
vaxt əsas naviqasiyanı dubl edir), sosial şəbəkə göndərişləri, əks əlaqə forması və s tərkibli olur.
Layihə maketinin yaratdıqdan sonra bilavasitə dizayn-maket yaradılmasına keçmək olar. Bu mərhələdə layihənin rəng qammasını müəyyən etməkdən
başlamağa dəyər.
Layihədə əsas rəngi müəyyən etməyin üsullarından biri mood board tərtib etməkdir. Bunun üçün layihə mövzusu ilə bağlı bütün sinonimləri yazmaq, sonra
hər sinonimi axtarışda Google, ya da Yandex şəkillərinə görə yığmaq lazımdır. Tapılmış təsvirlər əsasında özünüzə onlarda ən çox rast gəlinən (hansı rəngdən çoxdursa) rəngi yazın. Tapılmış rənglər layihəmizin vizual qavrayışını təşkil edərək, istifadəçidə uyğun duyğular yaradacaqdır.