SEO (Search Engine Optimization) – trafik qazanmaq məqsədi ilə axtarış verilişində saytın inkişaf texnologiyasıdır. İşin əsasında resursların verilməsində reytinq alqoritmləri bilikləri və saytın kriteriya göstəricilərinin tələb olunan açar sözlərə uyğun axtarış nəticələri toplusuna çıxışı məqsədilə yaxşılaşdırılması durur.
Sadə dillə desək, keyfiyyətli SEO aparılması nəticəsində sayt axtarışda yüksəlir. Deməli, göndərişə əsasən, irəliləyən səhifəyə ziyarətçi trafiki gəlir ki, göndəriş mövqeyi yüksəldikcə, o da yüksəlir. Ona görə SEO optimizasiya nədir sualına cavab verərkən, onu da demək olar ki, bu, sayta ucuz trafik cəlbetmənin ən effektiv texnologiyalarından biridir.
SEO-nun iş prinsipi çox sadə görünür: istifadəçi onu maraqlandıran sualı daxil edir, axtarış sistemi isə müəyyən qaydada resurs göndərişləri siyahısı qurur. Bundan sonra potensial müştəri qısa resurs təsviri ilə tanış olur və əgər bu, onu maraqlandırsa, oraya keçid edir. Nəticələrdə belə göndəriş nə qədər yüksək olsa, keçid ehtimalı da artır, çünki istifadəçi adətən çıxışın ilk səhifəsindən o tərəfə keçmir.
SEO optimizasiya axtarış sistemində hədəf auditoriyanın nüfuzunu qazanmağa yönəlmiş bir sıra hərəkətlərin icrasını təklif edir:
- Çıxışda saytın reytinqinə maksimum təsir göstərən kriteriyaların müəyyənləşdirilməsi və resursları yaxşılaşdıran parametrlərlə məqsədyönlü iş.
- Relevant mövzu nüvəsinin formalaşdırılması, sözlərin mövzuya görə qruplaşdırılması və sayt strukturunun yenidən təyini (yerləşdirilməsi).
- Daxili və xarici resurs axtarış optimizasiyası.
- Sayt usability (istifadəsi mümkün olma) və axtarış sisteminin resurs keyfiyyəti dəyərləndirilməsində böyük rol oynayan davranış amilinin işlənilməsi.
- Axtarış sistemindən sayta ziyarətçi keçidlərinin və onların hərəkətlərinin bilavasitə resursda daimi toplanması və təhlili.
- Toplanmış statistika və onun dinamikası təhlilinin məlumatları əsasında irəliləmə strategiyasının korrektə edilməsi.
SEO kifayət qədər bahalı xidmət olduğuna görə həm sifarişçi, həm də icraçı aparılan hərəkətlərin, görülən işlərin effektivliyini dəyərləndirmək imkanına malik olmalıdır. Bunları iki kriteriyaya görə daha sadə və əyani şəkildə etmək olar:
- Eyni tələbnaməyə (məsələyə) görə sayt mövqelərinin dinamikası,
- Axtarış sistemindən trafik dəyişikliklərinin dinamikası.
Effektivliyin dəyərləndirilməsi üçün çox vaxt bir neçə amili nəzərə alan sintetik göstəricilər istifadə edilir. Məsələn, trafik mövsümi tələbatla əlaqədar dəyişə bilər, vicdansız optimizator isə bu halı öz xidməti olaraq təqdim edə bilər. Eyni ilə bu cür çıxış tələbnaməsinin qaldırılması trafik artımına gətirib çıxara bilməz, ona görə də daha effektiv olan başqasını axtarmaq və irəli çəkmək lazım gəlir.
Məhz buna görə bu gün sayt inkişafı xidməti üçün müxtəlif tariflərə rast gəlmək mümkündür. Onlar, məsələn, mövqe qorunması və ya resursa minimal trafik həcmi üçün ödəniş təklif edirlər. Yəni nəticə dəyərləndirilməsi əsası kimi sifarişçinin asanlıqla yoxlaya biləcəyi göstəricilər götürülür.
SEO optimizasiya və verilmədə tələb olunan mövqelərə çıxış zaman etibarilə xeyli uzun-uzadı bir prosesdir. Görülmüş işlərin effekti onların başlanmasından təxminən 2-3 ay sonra yaranmağa başlayır, hiss olunan nəticələr isə yarım il-bir il sonra görünə bilər.
Amma daha sürətli nəticələr də mümkündür. Optimizasiyanın sürəti və müvəffəqiyyətinə bir sıra amillər təsir edir ki, onların arasında bunlar da var:
- Domenin yaşı və onun axtarış sistemində mövcud qiyməti;
- Şirkət fəaliyyəti tematikasında rəqabət səviyyəsi;
- Həm texniki, həm də informasiya planında realizə keyfiyyəti;
- Davranış amilləri;
- Keyfiyyətli optimizasiya və savadlı semantik nüvə tərtibi;
- İrəliləmə strategiyasının korreksiya edilməsi üçün mütəmadi nəticə analizi
SEO irəliləmə qiymətinə bütövlükdə bunlar təsir edir:
- Fəaliyyət sferasında rəqabət və rəqiblərdə yaxşı inkişaf etdirilmiş saytların olması;
- Layihənin cari vəziyyəti, yaşı, axtarış sistemlərindən sanksiyaların olması;
- Saytın modernləşdirilməsi zərurəti;
- Xidmətgöstərmə və ya məhsul satışının coğrafiyası.