Faiq Yusifov küç 31A
Google Ads (Kontekst Reklam)
Digital marketinq 1 1
GOOGLE ADS NƏDİR?

Google Ads – populyarlıq səviyyəsindən asılı olmayaraq, istənilən şirkətin edə biləcəyi kontekstli reklamdır. O, Google partnyorların səhifələrində elanlar nümayiş etdirərək, sayta potensial müştərilər cəlb etməyə yardımçı olur.

Google AdWords – Google şirkəti tərəfindən işlənib hazırlanmış kontekstli reklam xidmətidir. Axtarış verilişində meydana çıxan elanlar kontekst reklam adlandırılır. 

Google Ads reklamı istifadəçi tələbatına uyğun relevant elanlar hazırlayır və bu cür məhsul və ya xidmətlər təqdim edən şirkətləri göstərir.

 

 

GOOGLE ADS-İN REKLAM İMKANLARI

Google Ads – elə bir onlayn-servisdir ki, onun yardımı ilə həm axtarışda, həm də kontekst-media şəbəkəsində (KMŞ) reklam elanları yaradılır. Reklam kampaniyası qurmaq üçün reklamın tipini təqdim etmək lazımdır. Mümkün olan reklam tipləri bunlardır:

  • Tətbiq reklamları (yalnız KMŞ üçün);
  • Videoreklam (YouTube və partnyor şəbəkələr);
  • Ticarət reklamı;
  • Axtarışda kontekst reklam;
  • KMŞ-də reklam.
GOOGLE ADS-A NƏ ÜÇÜN ÖDƏNİŞ ETMƏLİ?

Google Ads reklam ödəniş formatını və kontekst reklam buraxılışının konkret məqsədini seçmək imkanı verir ki, bu da ödəniş növünü formalaşdırır:

  • Kliklər üçün ödəniş. Elana görə istifadəçinin hər keçidi üçün ödəniş çıxarılır, göstərişlər qiymətə daxil deyildir.
  • Göstəriş üçün ödəniş. Bu, brend tanıdılmasını yüksəltmək istəyən şirkətlərə uyğundur.
  • Konvensiyalar üçün ödəniş. İstifadəçi tərəfindən zəruri hərəkətlər yerinə yetirildikdə (abunə olmaq, sayta giriş, anket doldurulması və s.) şirkət ödəniş edir.
KONTEKST REKLAM

Kontekst reklam – istifadəçinin açar söz adlanan uyğun tələbnaməsindən sonra verilişdə ona nümayiş etdirilən mətn elanıdır. Bu tip reklam haqlı olaraq satıcı alətlərdən biri hesab edilir. Çünki verilən tələbnaməyə görə istifadəçinin alış-verişə hazırlıq dərəcəsini müəyyənləşdirmək olar.

Kontekst reklamı layihə inkişafının istənilən mərhələsində faydalı ola bilər. Bu tip reklamın özəlliyini nəzərə alaraq, onun həm necə qüdrətli bir satıcı alət, həm də maksimum sayda maraqlı auditoriya cəlb edən əhatə artırma vasitəsi ola biləcəyini demək olar. Görünən üstünlüklər olaraq qeyd etmək olar:

  • Geniş əhatə;
  • İstifadəçi tələbnaməsinə uyğunluq;
  • Buraxılış tezliyi;
  • Nəticə üçün ödəniş.
Digital marketinq 2
Xidmətimizdən yararlanmq üçün bizimlə əlaqə saxlayın